5 ok, amiért érdemes 2.5.1 verzióra frissíteni meglévő Maconomy rendszerünket
2020 augusztusában a Deltek piacra dobta a Maconomy 2.5.1-es verzióját, amelyben a projektmenedzserek, pénzügyi szakemberek, irodai alkalmazottak és rendszeradminisztrátorok számára hozott jelentősebb fejlesztéseket. Bár ebben a verzióban számos új funkcionalitás található, az alábbiakban az 5 legfontosabbról írunk bővebben.
1. Új projekt áttekintő felület (dashboard)
A projektmenedzserek számára az új, előre beépített projekt áttekintő felület azonnal átfogó információkat nyújt a projekt kulcsfontosságú mutatóihoz. A dinamikus elrendezés a munka típusától függően változik, így a csapatunk számára a legfontosabb információk állandóan szem előtt vannak. Mit tehetünk, ha módosítani szeretnénk a dashboard felépítését? Ez sem jelent problémát, a Maconomy 2.5.1 verzió rugalmas keretrendszerének használatával a grafikon típusát, formáját, a fő/legfontosabb teljesítmény mutatók méretét vagy színét is megváltoztathatjuk, illetve különböző forrásokból adatokat húzhatunk a diagramba.
2. Több azonnali üzenetküldési lehetőség!
Az „Instant Chat” funkcionalitást a Maconomy 2.4.5 verziójában mutattuk be, amely a szállítói számlák felosztására használható a rendszeren belüli más területekre. Az „Instant Chat” mostantól a Számla kiválasztás, a Számla szerkesztés, a Jóváhagyási központ, az Összefoglaló számlázás és a Csoportos számlázás funkciók esetén is elérhető a Maconomy 2.5.1 verzió felületein. A chat továbbfejlesztésével a kommunikáció mostantól a számla helyett a munkához kapcsolható, ezzel is könnyítve az ellenőrzést. Kövesse nyomon a beszélgetéseket még hatékonyabban – jelölje meg az üzenetet olvasatlanként vagy iratkozzon le értesítésekről az Üzenet Központban. Az „Instant Chat” elérhető az iAccess és a Workspace kliens felületeken egyaránt, így a dolgozók e-mail küldés helyett is használhatják a chatet.
3. Jóváhagyáshoz húzza balra!
A Touch mobil alkalmazást használók körében megkönnyítettük a jóváhagyók munkáját. Egy adat egyetlen lapozással jóváhagyható vagy elutasítható. Ez az új egyszerűsített munkafolyamat egyszerre több adat jóváhagyását is lehetővé teszi. A menedzsereknek így kevesebb kattintással több idejük marad, hogy a fontos dolgokra koncentráljanak – a jövedelmező projektek szállítására.
4. Még több automatizált folyamat!
Felfedezte már a Maconomy rejtett segítőjét az előre beépített üzleti folyamatautomatizálás (BPA) keretrendszeren belül? Ebben az újonnan piacra dobott verzióban húsz továbbfejlesztett funkció található, melyekkel szinte minden ismétlődő feladat automatizálható a Maconomy 2.5.1 verzió segítségével. Többek között megtalálható benne a Feladat rangsorolás, Kapcsolódó feladatok linkelése, Dokument archívum létrehozása stb. Ha szeretne többet megtudni a Maconomy BPA előnyeiről, keresse a TRL Hungary Kft. tanácsadóit!
5. Szállítói számla átutalás igazolása e-mailen!
Sok ügyfél részéről elvárás, hogy igazolni tudja, hogy a szállítói számlák kiegyenlítése a fizetési feltételeknek megfelelően történt. Előzőleg ez egy manuális folyamat volt a Maconomyn belül – szállító megkeresése, fizetési bizonylat Excelbe való exportálása, majd e-mailen a szállítóhoz való elküldése. Mostantól időt lehet megtakarítani az átutalási igazolás e-mailben történő elküldésével a szállító számára.
Szeretne többet megtudni? Küldje el kérdését!
Forrás: Deltek Inc.