A Maconomy ERP rendszer jellemzőinek bemutatása
Miben különleges a Maconomy vállalatirányítási rendszer?
A Maconomy vállalatirányítási rendszer főbb jellemzői
A legismertebb ERP rendszerek jellemzően a termelő, gyártó és kereskedő cégek igényeit szolgálják ki. Ezek a szoftverek a felépítésükben, a folyamatok kialakításában, az adatok strukturálásában és kimutatásaikban is elsősorban ezekre az iparágakra koncentrálnak. Természetesen az ilyen vállalatirányítási rendszerek fejlesztői, tanácsadói és szakértői is a termelő, gyártó és kereskedő cégek terén rendelkeznek alaposabb ismeretekkel.
A Maconomy a szolgáltatócégek és a projektalapon működő szervezetek integrált vállalatirányítási rendszere. A Maconomy ERP megoldás eleve kifejezetten a szolgáltatócégek és projektalapú vállalkozások igényei alapján lett kialakítva, így kompromisszumok nélküli rendszert kínál számukra.
Cégünk, a TRL Hungary Kft. fejlesztői, tanácsadói és szakértői is a szolgáltató és projektalapú cégek specialistái, így jó eséllyel egy nyelvet fognak Önnel beszélni.
A Maconomy projekt és szolgáltatás alapú ERP rendszer többek között az alábbi szervezeteknek jelent tökéletes vállalatirányítási megoldást:
- marketing-kommunikációs ügynökségek
- könyvvizsgáló- és adótanácsadó irodák
- mérnöki- és tervezőirodák
- tanácsadó cégek
- informatikai fejlesztőcégek
- projektcégek
- K+F+I szervezetek
- ügyvédi irodák
A Maconomy integrált ERP rendszer moduljai
A Maconomy projekt és szolgáltatás alapú vállalatirányítási rendszer jellemzői alapján minden szempontból tökéletesen integrált ügyviteli megoldást kínál. A Maconomy forráskódja, adatbázisa, folyamatai és kimutatásai, riportjai is egységesek.
A Maconomy ERP rendszerben minden szükséges „modul” megtalálható:
- ügyfélkezelés (CRM)
- emberi-erőforrás menedzsmen (HR)
- projektek, szolgáltatások kezelése
- grafikus erőforrás és kapacitás tervezés
- munkaidő- és költségrögzítés
- pénzügyi folyamatok
- számlázás
- kontrolling
- könyvelés
- üzleti intelligencia, riportok
- projektkollaboráció
- bejelentés kezelés
- értékesítés (projektalapú)
- média menedzsment
A Maconomy vállalatirányítási rendszerek egységes adatbázisa miatt az adatok rögzítését csak egyszer kell elvégezni. Ennek köszönhető, hogy konzisztens információk állnak a felhasználók rendelkezésére, nincs szükség az egyes modulok eltérő adatainak szinkronizálására és folyamatos ellenőrzésére.
A Maconomy ERP rendszer integráltsága miatt pedig csak egy éles környezetet kell karbantartani és frissíteni. Ez költséghatékony és egyszerű megoldást jelent a vállalatirányítási szoftver üzemeltetése során. Természetesen az éles, a teszt és a fejlesztői környezetek ennek ellenére egymástól elkülöníthetők.
Szerepkör alapú vállalatirányítási rendszer
A Maconomy integrált ERP megoldás minden felhasználónak a szerepköre szerinti szükséges funkciók, eszközök, adatok és riportok elérését és használatát teszi elérhetővé. Ez biztosítja, hogy a munkatársak a számukra szükséges feladatokra koncentráljanak és feladataikat hatékonyan tudják végezni.
A Maconomy vállalatirányítási rendszerben számos előre beállított szerepkör létezik. Többek között megkülönböztetjük a tulajdonos és anyavállalat képviselőit, az ügyvezetőt, a pénzügyi vezetőt, a kontrollert, a CRM megoldás felhasználóit, a könyvelőt, az üzletágvezetőt, a projektvezetőt, az erőforrás-gazdát, az IT vezetőt és az alkalmazottakat is.
Természetesen a beépített sztenderd szerepkörökön túl a Maconomy ERP rendszerben tetszőleges számú egyedi jogosultsággal rendelkező felhatalmazás is kialakítható az ügyfelek igényei alapján.
A Maconomy fejlett jogosultságkezelési megoldásai
A Maconomy vállalatirányítási rendszer hierarchikus jogosultságkezelő megoldásának köszönhetően a szoftver egyes moduljaihoz (például CRM, HR, pénzügy, projektmenedzsment, erőforrás-tervezés, stb.), felületeihez (akár mezőszinten) és adataihoz (cégek, projektek, tevékenységek, szolgáltatások, ügyfelek és feladatok mentén) a hozzáférés pontosan meghatározható az egyes szerepkörök vagy felhasználók számára.
Így az ügyviteli rendszerben a munkatársak csak azokat a funkciókat és adatokat érik el, amelyekhez hozzáférést biztosítunk számukra.
Beépített legjobb gyakorlatok (Best practices) a Maconomyban
Egy megfelelően kiválasztott iparágspecifikus ERP rendszer bevezetése a legjobb alkalom a meglevő vállalati folyamatok felülvizsgálatára és optimalizálására is (Business Process Reengineering: BPR), illetve a hiányzók meghatározására és kialakítására.
Az elmúlt több mint két évtizedben a Deltek Inc. sok ezer szolgáltatócég és projektalapon működő szervezet működését térképezte fel a Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetések során. Az egyes iparágak és szegmensek legjobb folyamatait (best practices) a cég beépíti a szoftver folyamataiba, ezzel is állandóan fejlesztve az ERP rendszer képességeit.
A Maconomy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése során az adott iparág legjobb gyakorlatait is átadjuk Önnek, természetesen a cég és az ország egyedi igényeire szabva, hogy Ön hatékonyabban vehessen részt a üzleti versenyben.
Optimalizált felületek
A Maconomy ERP rendszer optimalizált felületekkel rendelkezik, amelyek az egyes szerepkörök igényei alapján lettek kialakítva. Az Maconomy Workspace felületek egy képernyőre gyűjtik össze egy adott feladat végrehajtása során használt eszközöket, információkat és funkciókat. Így jelentősen lecsökkenthető az ügyvitel rendszeren belüli navigáció szükségességét.
A Maconomy információs felületeit a felhasználók saját igényeiknek megfelelően rugalmasan testre szabhatják, a megjelenő adatok, azok sorrendje és számos egyéb jellemző tekintetében.
Dokumentumok tárolása a Maconomy ERP rendszerben
A Maconomy vállalatirányítási rendszerben lehetőség van különböző elektronikus dokumentumok csatolására és tárolására, változatos formátumokban (pl.: .pdf, .docx, jpg, stb.).
Ezek a dokumentumok lehetnek például ügyfelekkel vagy alvállalkozókkal kötött szerződések, a kiadott ajánlatokhoz csatolt tervek, képek, vázlatok, kalkulációk, vagy a szállítószámlák szkennelt példányai.
A Maconomy ERP rendszer a feltöltött dokumentumokat az adott rendszerben szereplő eseményhez, tételhez köti, tárolásuk pedig alapesetben magában a rendszer adatbázisában történik.
Az adatbázisban tárolt fájlokhoz való különböző típusú hozzáférés (olvasás, módosítás, törlés) jogosultság alapján szabályozható. Az egyes fájlok zárolhatók (szerkesztés alatt), illetve a verziókövetés is biztosított.
Nagyobb méretű vagy jelentősebb mennyiségű fájlok tárolása dedikált fájlszerveren is megoldható, ebben az esetben nem a tranzakciós adatbázist terhelik a dokumentumok, de elérésük ebben az esetben is a Maconomy ERP rendszerből történik, egyszerűen.
Skálázható vállalatirányítási rendszer
A Maconomy integrált ERP rendszer technológiája lehetővé teszi, hogy csak tíz, vagy akár több ezer felhasználót is zökkenőmentesen szolgáljon ki.
Igény esetén cégünk szakértői a megfelelő hardverek, eszközök és szoftverek kiválasztásában és beállításában is segítséget nyújtanak ügyfeleinknek.
A Maconomy hálózati és internetes elérése
A Maconomy vállalatirányítási rendszer jellemzői közé tartozik, hogy szerver-kliens felépítése révén belső és külső információs hálózatokon (internet) keresztül is elérhető az ügyviteli megoldás a felhasználók számára.
Több nyelv, több deviza, több cég kezelése
A Maconomy ERP rendszer alapból tökéletesen támogatja a többnyelvű, többdevizás és több céges (akár hierarchikus) környezeteket is.
Az ügyviteli rendszerben korlátlan számú cég (projektcég) hozható létre, amelyekhez egyedi jogosultságok is rendelhetők.
A riportok szintjén ezek az egymástól elkülönülten kezelt szervezetek és az adatok tetszőleges csoportosításban elemezhetők, aggregált kimutatások formájában is.
A Maconomy vállalatirányítási rendszer magyar nyelvű felhasználó felülettel is rendelkezik.
A Maconomy ERP rendszerhez kapcsolódó szolgáltatásaink
Egy vállalatirányítási rendszer nem csak magát a szoftvert jelenti, hanem a mögötte álló fejlesztőcéget és a folyamatos támogatást biztosító tanácsadó szervezetet is.
A Deltek Inc. és a TRL Hungary Kft. kettőse a garancia arra, hogy Ön egyszerre élvezze egy multinacionális vállalat és egy rugalmas hazai tanácsadó cég professzionális támogatását.
Szakértőink alapos iparág specifikus ismeretekkel rendelkeznek, ügyfélközpontú csapatunk több mint két évtizedes tapasztalatával teljes körű és minőségi ERP szolgáltatásokat nyújt ügyfeleinek.
Megbízható háttér, megfelelő rendszerek és eszközök
A Maconomy ERP szoftver fejlesztése 1989-ben kezdődött Dániában. Az elmúlt évtizedek alatt a Maconomy ügyviteli rendszer a szolgáltató és projektalapú szervezetek meghatározó megoldása lett világszerte.
Deltek Inc.
2010-ben a Maconomyt vállalatirányítási rendszert felvásárolta a Deltek Inc., de a szoftverfejlesztés részben továbbra is Dániában történik.