A Maconomy ERP modulok leírása
Elkülönültség helyett tökéletes integráció
A Maconomy vállalatirányítási rendszer moduljai
A Maconomy ERP rendszer moduljai tökéletes összhangot kínálnak. Bár a Maconomy vállalatirányítási rendszerben a magas fokú integráltság miatt kevesebb moduláris komponens található, de az egyszerűség kedvéért az egyes funkciócsoportokat moduloknak nevezzük.
Fontosnak tartjuk, hogy a rendszer elkülönült ERP modulok, adatbázisok, folyamatok és riportok helyett egységes és teljesen integrált megoldást kínáljon a felhasználók számára.
Minden egyes üzleti területnek egyedi céljai is vannak, amelyek elérése számukra kiemelt, azonban a szervezet hatékony működéséhez, a profit növeléséhez tökéletes összhangra van szükség a különböző szervezeti egységek között is.
A Maconomy vállalatirányítási rendszer integráltsága lehetővé teszi az egyes szervezeti egységek harmonikus együttműködését, modulokon, adatkörökön, folyamatokon és riportokon átívelően.
Maconomy ERP rendszer alapvető moduljai
- ügyfélkezelés (CRM)
- emberi-erőforrás menedzsment (HR)
- erőforrás és kapacitás tervezés
- idő- és költségrögzítés
- munka/szolgáltatás/projekt menedzsment
- pénzügy
- számlázás
- könyvelés
- projektkollaboráció
- szolgáltatáshoz/projekthez kapcsolódó értékesítés
- üzleti intelligencia
A projekt alapon működő szolgáltatócégek a fenti folyamatok köré szerveződnek, így a Maconomy ERP modulok a bérszámfejtést kivéve gyakorlatilag az összes általános igényüket lefedi.
A Maconomy vállalatirányítási rendszer kiegészítő moduljai
A Maconomy ERP rendszer egyes moduljai opcionálisan választhatók, illetve különböző összetettségben érhetők el.
CRM + modul: Fejlett ügyfélkezelés
A Maconomy alaprendszer a kapcsolat cégek és személyek adatainak és dokumentumaik kezelését biztosítja, ez az alapszintű CRM modul.
Az összetettebb CRM funkciók (például a CRM események kezelése, a kampánymenedzsment, az esemény-folyamatok kialakítása, az üzleti lehetőségek használata) az opcionálisan választható CRM modulban érhetők el.
További információk a CRM modulról
HR + modul: Fejlett emberi erőforrás menedzsment
A Maconomy alaprendszer a munkatársak adatainak és dokumentumainak (önéletrajz, munkaszerződés, képzettséget igazoló bizonyítványok, stb.) kezelését támogatja.
Az összetettebb HR funkciók és emberi erőforrás menedzsment folyamatok (például a munkatársak felvétele, képzése, értékelése) az opcionálisan választható HR modulban érhetők el.
További információk a HR modulról
Grafikus erőforrás és kapacitás tervező modul
A Maconomy vállalatirányítási rendszer moduljai közé tartozik a People Planner grafikus erőforrás- és kapacitás tervező megoldás, amely valójában egy önálló szoftver, ami a Maconomy ERP rendszerrel tökéletesen integrálható.
A People Planner erőforrás és kapacitás tervező modul opcionálisan választható.
További információk a grafikus erőforrás és kapacitás tervező modulról
Projektalapú értékesítés modul
Azoknak a szolgáltató és projektalapú szervezeteknek, amelyek a tevékenységeikhez kötődően anyagot is használnak fel, tehát beszerzési és értékesítési tevékenységet is folytatnak, a Maconomy ERP rendszer integrált kereskedelmi megoldást kínál. A projektalapú anyaggazdálkodás modul opcionálisan választható.
További információk a projekt alapú értékesítés modulról
Előfizetés kezelés
Az időszakonként (például havonta, negyedévente, évente) esedékes, előfizetés jellegű számlázás támogatását biztosító modul a Maconomy ERP rendszer kiegészítő megoldása, amely opcionálisan választható.
Üzleti intelligencia
A Maconomy vállalatirányítási rendszer több riport eszközzel is rendelkezik:
- az ERP rendszer felületein elérhető szűrések, lekérdezések, információs felületek (Dashboard)
- a Maconomyba beépített eseti, ad-hoc elemzéseket, lekérdezéseket támogató riport eszköz
- a Maconomy üzleti intelligencia megoldása, amely a Business Objects elemző eszközből és több mint 60 iparág specifikus előre elkészített riportból áll
Ez utóbbi megoldás (Business Objects alapú üzleti intelligencia megoldás) egy önálló elemző szoftver, amelynek árát a Maconomy alaprendszer licencdíja tartalmazza.
További információk a Maconomy ERP rendszer üzleti intelligencia moduljáról
Média menedzsment modul (Maconomy Media Module)
A Maconomy médiamenedzsment modul a TRL Hungary Kft. által kifejlesztett kiegészítő komponens.
A média modullal a marketing kommunikációs ügynökségek felhasználói hatékonyan végezhetik média tervezési, beszerzési, számlázási és lekérdezési feladataikat.
A Maconomy Media Module opcionálisan választható kiegészítő modul.
További információk a Maconomy Média Menedzsment modulról
Kiskereskedelmi modul (Maconomy Smart Shop)
A Maconomy ERP kiskereskedelmi modulja a TRL Hungary Kft. által kifejlesztett kiegészítő komponens, amely a bolti értékesítést táamogatja.
A projektalapú vagy hagyományos kereskedelemmel is foglalkozó ügyfeleink számára fejlesztettük ki a Maconomy kiskereskedelmi tevékenységet támogató megoldást, a Maconomy Smart Shop modult.
A Maconomy Smart Shop opcionálisan választható.
További információk a Maconomy kiskereskedelmi modulról
Bejelentéskezelő modul (Maconomy Helpdesk)
A Maconomy ERP rendszer moduljai közé tartozik a bejelentéskezelő modul, ami egy TRL Hungary Kft. által kifejlesztett kiegészítő komponens.
Az alaprendszerrel teljes körűen együttműködő Maconomy Helpdesk modul lehetővé teszi az ügyfél-bejelentések integrált kezelését.
A Maconomy Helpdesk alapját az OTRS webes keretrendszer képezi.
A bejelentés kezelő modul opcionálisan választható.