Maconomy ERP Help Desk – Bejelentés kezelés, igény kezelés, hibajegy kezelés

Ismerje meg a Maconomy vállalatirányítási rendszerbe integrált bejelentés kezelő modult!

A Maconomy vállalatirányítási rendszer bejelentés kezelés modulja

A Maconomy ERP rendszer a professzionális szolgáltatócégek és a projektalapú szervezetek integrált vállalatirányítási megoldása. A legtöbb szolgáltatócég számára az ügyfeleik, megbízóik bejelentéseinek, igényeinek, hibajegyeinek kezelése kiemelt fontosságú feladat.

Számukra az ügyfelek bejelentései általában olyan tevékenységeket eredményeznek, amelyek kapcsán az elvégzett szolgáltatások, a ráfordítások és kiszámlázandó tételek nyomon követése a Maconomy vállalatirányítási rendszerben integráltan kezelhető.

A Maconomy vállalatirányítási rendszer sztenderd disztribúciója nem tartalmaz olyan modult, amely magában az ERP megoldásban lehetővé tenné az ügyfelek által bejelentett események, igények és hibák kezelését.

A Maconomy Help Desk integrált bejelentés kezelés modul segítségével az események, bejelentések, igények és hibák hatékonyan kezelhetők a Maconomy ERP rendszerben.

A TRL Hungary Kft. által kifejlesztett, a Maconomy vállalatirányítási rendszerrel teljes körűen együttműködő Maconomy Help Desk igénykezelő alkalmazás lehetővé teszi az ügyfél bejelentések és igények integrált kezelését.

A Maconomy Help Desk issue tracker elsődleges célja, hogy a Maconomy ERP rendszert használó szervezetek eseménykezelő tevékenységét támogassa az ügyfeleikkel folytatott kommunikáció során, a hatékony és nyomon követhető kiszolgálás érdekében.

A Maconomy ERP Help Desk igény kezelő modul alapját a nyílt forráskódú OTRS webes keretrendszer képezi.

Maconomy vállalatirányítási rendszer Help Desk - Integrált bejelentés kezelés

A Maconomy ERP rendszer Help Desk igénykezelő modul főbb funkciói

A Maconomy ERP rendszert használó cégek a szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyfél visszajelzéseket (események, hibák, igények, bejelentések) telefonon, e-mailben és a bejelentés kezelő modul online felületén is fogadhatják.

A Maconomy Help Desk hibajegy kezelő modul az egyes bejelentésekkel kapcsolatos teljes folyamatot, illetve az azokhoz tartozó kommunikáció nyilvántartását támogatja. Az integrált igénykezelő modul fontos jellemzője, hogy szorosan kapcsolódik a Maconomy ERP megoldáshoz.

A hibajegyekből a Maconomy vállalatirányítási rendszerben automatikusan munkaszám (projekt azonosító, Job number) keletkezik, így a bejelentések és az elvégzett feladatok összekapcsolása rendkívül egyszerű.

Emellett a hibajeggyel kapcsolatban folytatott összes belső és ügyfél kommunikáció a Maconomy ERP rendszeren belül is könnyen megtekinthető, leegyszerűsítve az igénykezelési folyamat áttekintését. A megoldás az esetleges későbbi egyeztetések, reklamációk során is értékes alapadatokat biztosít.

A Maconomy Help Desk hibajegy kezelő modul használatával a kiállított teljesítés igazolások megfelelően alátámaszthatók. Emellett a tapasztalatok szerint a vevőszámlákkal kapcsolatos reklamációk száma is jelentős mértékben lecsökkenthető. Emellett az esetleges vitás számlák egyeztetése is egyszerűbb, gyorsabb és lényegesen kevesebb időráfordítást igényel a szükséges adatok összegyűjtése.

Töltse le a Maconomy ERP rendszer bejelentés-kezelő modul brosúráját:

Maconomy Helpdesk - bejelentés kezelő modul