A Maconomy ERP rendszer bevezetés folyamata

Részletes információk a Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetéséről

Az alábbiakban bemutatjuk a Maconomy ERP rendszer bevezetésének teljes és részletes folyamatát, a megfelelő vállalatirányítási rendszer kiválasztásától a támogatásig.

1. A megfelelő vállalatirányítási rendszer kiválasztása

A legtöbb esetben a Milyen ERP rendszert válasszak? kérdésre a gyakorlott szakértőknek sem egyszerű feladat válaszolni.

Mivel egy rosszul kiválasztott vállalatirányítási rendszer évekig tartó problémákat okoz és jelentős anyagi és időbeni veszteséget jelent, fontos, hogy a legmegfelelőbb ERP rendszert találjuk meg.

Részletes információk az ERP kiválasztás folyamatáról

2. Pályázati források felmérése

A vállalatirányítási (ERP) rendszer bevezetési projektek tervezése és előkészítése során az egyik fontosabb kérdés az elérhető források és a finanszírozási lehetőségek köre.

Az elmúlt évtizedben számos olyan Európai Uniós és hazai ERP pályázat volt elérhető rövidebb-hosszabb ideig, amely a hazai vállalkozások számára nyújtott támogatást ERP rendszerek bevezetésére.

Tökéletes megoldást jelenthet egy olyan vállalatirányítási rendszer pályázat, amely EU-s vagy hazai forrásból támogatást nyújt a kiválasztott vállalatirányítási rendszer bevezetéséhez.

Aktuális ERP pályázatok

3. A Maconomy ERP rendszer bemutatása

A Maconomy vállalatirányítási rendszer valódi megismerése egy személyes vagy online bemutatóval kezdődik.

Munkatársaink a Maconomy ERP rendszerrel való ismerkedést az Ön irodájában vagy cégünk Budapest III. kerületében levő központjában is megtartják az Önnek legmegfelelőbb időpontban.

Részletes információk a bemutatóról

4. ERP rendszer bevezetési módszertanunk

Tudjuk, hogy a Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetése jelentős esemény minden ügyfelünk számára, ezért fontos, hogy az implementáció folyamata megfelelő szakmai alapokon álljon.

A bevezetés során a Deltek Inc. által kialakított PEAK ERP bevezetési módszertant alkalmazzuk.

A TRL Hungary Kft. szakértői az elmúlt két évtizedben több mint nyolcvan szervezetnél implementálták az ERP megoldást.

Maconomy ERP rendszer bevezetés

Felhalmozott tudásunk, a Deltek Inc. több ezer projekten bizonyított PEAK módszertana és 99%-os sikerarányunk a garancia arra, hogy az Ön szervezeténél is a lehető leghatékonyabban és problémamentesen tudjuk bevezetni a Maconomy vállalatirányítási rendszert.

További információk a bevezetési módszertanunkról

5. A Maconomy rendszer bevezetés projektterve

Bár minden vállalatirányítási rendszer bevezetés projekt egyedi, de a főbb lépéseik azonosak.

Ügyfeleink igénye, a szervezet és a bevezetendő ERP rendszer összetettségének függvényében módosítjuk és finomítjuk az általános Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetési projekttervünket.

A projekttervet már a szerződéses szakaszban ügyfeleinkkel közösen elkészítjük, reális és teljesíthető célokat kitűzve.

Információk a bevezetési projekttervünkről

6. Az ERP bevezetési projekt résztvevői

A projekt mind a szállító, mind az ügyfél részéről egy olyan kritikus fontosságú projekt, amely változó intenzitással, de több hónapon keresztül tart.

Ezért a Maconomy ERP rendszer bevezetésében részt vevő munkatársak meghatározása az ügyfél és a szállító oldalán is fontos feladat.

Bizonyos esetekben a csapat a szállító és ügyfél oldali tagokon kívül kiegészül az érintett rendszerek szállítóival, vagy külsős ERP szakértővel, esetleg ügyfél oldali projektmenedzserrel.

További információk az ERP bevezetésben résztvevőkről

7. Sikerkritériumok és kockázatok

A vállalatirányítási rendszerek bevezetésének főbb sikerkritériumai ismertek: pontos célok és igények meghatározása, elkötelezettség a vezetőség részéről, megfelelő ERP rendszer kiválasztása, szakszerű bevezetés, alapos oktatás. Több évtizedes tapasztalatunk segítségével már a kiválasztási folyamat során támogatjuk partnereinket a megfelelő megközelítésmód kialakításában.

Tudjuk, hogy mint minden projekt, egy ERP megoldás bevezetése is kockázatokat tartalmaz. Ezért felhívjuk ügyfeleink figyelmét a kockázatokra is és hatékonyan kezeljük azokat, hogy az Ön vállalkozása is növelje sikeres bevezetéseink 99%-os arányát.

Részelesen a sikerkritériumokról és kockázatokról

8. Az ERP rendszer bevezetését követő időszak

A Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetésével nem ér véget a kapcsolatunk ügyfeleinkkel. Az első pár hónapos időszak intenzívebb együttműködését a napi működés támogatása követi.

Ezen kívül az ERP rendszer folyamatos frissítésével, tanácsadással, a felmerülő igények kielégítésével, hiba- és változáskövetéssel és egyedi fejlesztésekkel támogatjuk ügyfeleinket a folyamatos használat során.

Bevezetést követő szolgáltatásainkról

No tags for this post.