Maconomy ERP rendszer bevezetés
Részletes információk a Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetésének folyamatáról
Az alábbiakban bemutatjuk a Maconomy ERP rendszer bevezetésének teljes és részletes folyamatát, a megfelelő vállalatirányítási rendszer kiválasztásától a támogatásig.
Maconomy ERP rendszer – bemutató
A Maconomy vállalatirányítási rendszer valódi megismerése egy személyes vagy online bemutatóval kezdődik.
Munkatársaink a Maconomy ERP rendszerrel való ismerkedést az Ön irodájában vagy cégünk Budapest III. kerületében levő központjában is megtartják az Önnek legmegfelelőbb időpontban.
ERP rendszer bevezetés – módszertan
Tudjuk, hogy a Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetése jelentős esemény minden ügyfelünk számára, ezért fontos, hogy az implementáció folyamata megfelelő szakmai alapokon álljon.
A bevezetés során a Deltek Inc. által kialakított PEAK ERP bevezetési módszertant alkalmazzuk.
A TRL Hungary Kft. szakértői az elmúlt két évtizedben több mint nyolcvan szervezetnél implementálták az ERP megoldást.
Felhalmozott tudásunk, a Deltek Inc. több ezer projekten bizonyított PEAK módszertana és 99%-os sikerarányunk a garancia arra, hogy az Ön szervezeténél is a lehető leghatékonyabban és problémamentesen tudjuk bevezetni a Maconomy vállalatirányítási rendszert.
ERP rendszer bevezetés – projektterv
Bár minden vállalatirányítási rendszer bevezetés projekt egyedi, de a főbb lépéseik azonosak.
Ügyfeleink igénye, a szervezet és a bevezetendő ERP rendszer összetettségének függvényében módosítjuk és finomítjuk az általános Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetési projekttervünket.
A projekttervet már a szerződéses szakaszban ügyfeleinkkel közösen elkészítjük, reális és teljesíthető célokat kitűzve.
Vállalatirányítási rendszer bevezetési projekt résztvevői
A Maconomy integrált ERP rendszer bevezetését végző projektcsapat alapvetően az ügyfél munkatársaiból és cégünk szakértőiből állnak.
Nagyobb projekteken vagy ügyfeleink igénye alapján ügyféloldali külső tanácsadók is bevonhatók az implementáció folyamatába.
A TRL Hungary Kft. tanácsadóinak évtizedes tapasztalatával biztosítjuk, hogy az ERP rendszer bevezetés problémamentesen történjen.
ERP rendszerek bevezetésének sikerkritériumai és kockázatai
A vállalatirányítási rendszerek bevezetésének főbb sikerkritériumai ismertek: pontos célok és igények meghatározása, elkötelezettség a vezetőség részéről, megfelelő ERP rendszer kiválasztása, szakszerű bevezetés, alapos oktatás. Több évtizedes tapasztalatunk segítségével már a kiválasztási folyamat során támogatjuk partnereinket a megfelelő megközelítésmód kialakításában.
Tudjuk, hogy mint minden projekt, egy ERP megoldás bevezetése is kockázatokat tartalmaz. Ezért felhívjuk ügyfeleink figyelmét a kockázatokra is és hatékonyan kezeljük azokat, hogy az Ön vállalkozása is növelje sikeres bevezetéseink 99%-os arányát.
Az ERP rendszer bevezetése utáni időszak
A Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetésével nem ér véget a kapcsolatunk ügyfeleinkkel. Az első pár hónapos időszak intenzívebb együttműködését a napi működés támogatása követi.
Ezen kívül az ERP rendszer folyamatos frissítésével, tanácsadással, a felmerülő igények kielégítésével, hiba- és változáskövetéssel és egyedi fejlesztésekkel támogatjuk ügyfeleinket a folyamatos használat során.