Maconomy ERP rendszer ügyfélszerzés pontosabb ajánlatokkal
Az ajánlatadás a szolgáltatócégek számára folyamatos kihívást jelent. Egy integrált ERP rendszer megoldást jelenthet
A szolgáltató és projekt alapú cégek számára a ráfordítások becslése és árazása, illetve a határidők meghatározása összetett kérdés az ajánlatadás során.
Hogyan lehet több ügyfelet szerezni pontosabb ajánlatokkal?
Prezentációnkból megismerheti a szolgáltató és projektalapú cégek egyik legnagyobb kihívására, az ajánlatadással kapcsolatos problémákra adható válaszokat.
Ismerje meg hogyan segíthet a Maconomy ERP rendszer a szolgáltató és projekt alapú cégek ügyfélszerzésében!
ERP rendszer ügyfélszerzés: Hogyan szerezzen több ügyfelet pontosabb ajánlatokkal? – Prezentáció
Pontosabb ajánlatadás – Maconomy ERP rendszer – A prezentáció szöveges tartalma
1. Hogyan szerezzen több ügyfelet pontosabb ajánlatokkal?
A Maconomy szolgáltatás és projekt központú ERP rendszer segítségével precízen tudja tervezni tevékenységeit és betartható ígéreteket tud tenni ügyfeleinek.
A Maconomy szolgáltatás és projekt központú ERP rendszere segítségével precízen tudja tervezni tevékenységeit és betartható ígéreteket tud tenni ügyfeleinek.
Ismerje meg megoldásainkat!
2. A szolgáltató és projektalapú cégek kihívásai
- Bevételek növelése
- Nyereség növelése
Fedezze fel, hogyan segíti a fenti célok elérését a Maconomy vállalatirányítási rendszer!
3. Belső folyamatok optimalizálása
A Maconomy vállalatirányítási rendszer segítségével a vállalkozás belső folyamatait optimalizálhatjuk:
- Működési hatékonyság növelése
- Erőforrás-tervezés fejlesztése
- Ügyfél-elégedettség fokozása
- Ügyfél-megtartás növelése
4. Működési hatékonyság növelése
A hatékonyság az egységes és jól kidolgozott folyamatokon alapul.
Egy szolgáltatás és projekt központú ERP rendszer:
- A cég összes adatát tárolja és jogosultsági alapon biztosítja.
- Automatizálja a jellemző adminisztratív feladatokat.
- Adatokat biztosít, hogy folyamatosan növelni tudjuk az ajánlatok pontosságát.
5. Hatékonyabb feladatvégzés
„A szolgáltatócégek 29%-a kiemelt fontosságúnak tartja a hatékonyabb feladatvégzést.” Az IDC felmérése alapján.
6. Erőforrás-tervezés fejlesztése
Egy szolgáltatás- és projekt központú ERP rendszer lehetővé teszi, hogy:
- azonosítsuk a nem eléggé vagy túlterhelt erőforrásokat,
- azonosítsuk az alul vagy túltervezett tevékenységeket,
- újraallokáljuk az erőforrásokat a határidők betartásához.
7. Erőforrás problémák
„A küzdelmes projekteket és munkákat alapvetően erőforrás problémák okozzák.”
Projekt helyreállítási stratégiák – PM Solutions Research.
8. Fokozzuk az ügyfelek elégedettségét
A projekt- és szolgáltatás alapú ERP rendszerek segítségével:
- Pontos becslések alapján történik a teljesítés.
- Az ügyfeleknek tett ígéreteket be lehet tartani.
- A projektek és szolgáltatások idő és költségkereteken belül befejeződnek, így az ügyfelek is elégedettek.
9. Növeljük az ügyfelek aktivitását
A projekt- és szolgáltatás alapú vállalatirányítási rendszerek lehetővé teszik az ügyfél-megtartás javítását a hatékonyabb szolgáltatások révén, ami továbbgyűrűzik:
- elégedett ügyfelek = visszatérő ügyfelek
- visszatérő ügyfelek = márkahű ügyfelek
- márkahű ügyfelek = növekvő értékesítés
- növekvő értékesítés = magasabb profit
10. Nyereség növelés a Maconomy ERP rendszerrel
A Maconomy projekt és szolgáltatás alapú ERP rendszer segít növelni a nyereséget:
- a hatékonyság fokozásával,
- az erőforrás-menedzsment optimalizálásával,
- az ügyfél-elégedettség javításával,
- az eladások növelésével.